Thursday, March 24th 

Walking group / Groupe de marche

Time: 6:30pm

Starting point: Ottawa Marriott lobby

Length of walk: 3kms, 40 mins

See the sights of Downtown Ottawa, you’ll get to see Parliament and the locks

Leader: Siobhan will be wearing a burgundy uOttawa hat and a bright blue Patagonia jacket

Heure : 18h30

Point de départ : hall du Marriott d'Ottawa

Durée de la marche : 3 km, 40 min

Visitez les sites du centre-ville d'Ottawa, vous verrez le Parlement et les écluses

Leader : Siobhan portera un chapeau bourgogne de l'Université d'Ottawa et une veste Patagonia bleue

Running group / Groupe de cours

Time: 6:30pm

Starting point: Ottawa Marriott lobby

Length of run: 6-8kms, 30-45 mins 

Leader: Sieger will be wearing a bright orange long sleeve shirt, red cutoff GeeGees shirt, red running shoes, and his hair will be in a bun

Heure : 18h30

Point de départ : hall du Marriott d'Ottawa

Durée de la course : 6-8 km, 30-45 minutes

Leader : Sieger portera une chemise à manches longues orange, une chemise rouge GeeGees coupée, des chaussures de course rouges et ses cheveux en chignon

Friday, March 25th 

We will be starting our Friday Night Student Social at Mozaik Street Foodery for some delicious
food, fun music, and casual darts
(or competitive, if that’s more your style). 








Nous commencerons notre soirée étudiante du
vendredi soir
au Mozaik Street Foodery pour de la
nourriture délicieuse, de la musique amusante et
des parties de fléchettes décontractées
(ou compétitives, si c’est plus votre style).

Saturday, March 26th 

Don’t want to be sitting all day at the conference? Great news! You can do yoga with D.O. Yoga’s Olivia Pastore on Saturday, March 26th at 11:45am in the North Victoria Ballroom.

Vous ne désirez pas rester assis toute la journée lors de la conférence ? Bonne nouvelle ! Vous pouvez faire du yoga avec notre professeure de Yoga Olivia Pastore le samedi 26 mars à 11h45 dans la salle North Victoria Ballroom.

This 30-minute vinyasa flow is for all levels and will incorporate stretching, mindful movement, deep breathing, and great music. This flow will give your body and mind the rest and space that they deserve. It will bring fluidity back into the body and will leave you physically and mentally revitalized for the rest of the day.